Wednesday 21 December 2011

pot pet pot pet mie.sya

sblm aku nak teruskan ..
assalammualaikum....(3x)
ade org tak(tok tok tok)
ha ha ha

aku nak kikikiki dgn satu blog ni..
aku rase lawak gile...

nah p jengah kat cini...
kumbangjingga.blogspot.com


he he he
aku tgh tensen  sebenarnye..
keje mcm nak pengsan..
nak kejar kan due date ..
financial report tu 'WAJIB' disiapkan ASAP..

so kepale asik berputar jerk..
mencari ilham..'
bkn jd penulis jerk tau nak cr ilham..
jd pengira 'duit' org len pun kene cr ilham...
hehehe..
so bl otak ni dah bergerak berjam-jam so perlu lah diberi suntikan 'ubat penenang'..
hihihi...

so otak yg serabut ni..
blh le bertambah tersusun..
bl aku dh ketawe terbahak-bahak kah kah kah(4000x)
tp jgn over sgt kang berduyun 'syaitan' yg di rejam tu nak masuk dlm mulut ..




jom-jom ketawe lagi...

for my BFF Mira..aku pinjam g ayat kau..KETAWA  PENAWAR DUKA :D

No comments:

Post a Comment