Friday, 16 December 2011

jelek sgt ke jd gemuk ????

huhuhuhu.....
topik sensitif ni..
tentang gemok,tembam,bulat & sewaktu dgn nya

aku tgh de mood nak berstory ttg ini..
kenape erk??
sebab tadi best-best jak kene sound ngn my 'tuan besar'..
rupe-rupenye dia fikir i'm pregnant!
hohoho
siap leh nak tye lagi berapa bln..
pehh...bengang....

lagi satu yg memberi tamparan wanita kepada aku...
'tuan besar' ckp cam gini..

Tuan Besar : kau kene hati-hati...laki kau tu hensem (hahaha!ensem ke dlm hati aku la)..
                    nanti kene kebas org...hi hi hi die ketawe(ki ki ki)

aku            : heee...dh nak gemuk ... nak wat cam mane...

padahal dlm hati aku..peh berdesing lubang  tinge ni....

so..perlu ke kurus murus,,,,cantik bagai semate2 nak pastikan sentiasa menawan hati suami???
tapi aku paham sume org sukakan kecantikan...
sape x nak cantik wooo...

tapi bl fkr lg cian kat org2 yg x berape 'nak sempurna' kan..
jd dieorg tu x de hak ke untuk disyg menyayang...


tapi..pada aku la...

kdg-kdg ada yg jadi molek
potongan badan ala model..
lembut mcm lenkong..
kulit macm kapas
pun..
ada jgk yg di madukan..
ada jgk yg diceraikan...

moral of the story nye??
sebagai isteri mmg di tuntut menjaga penampilan utk suami..
setakat gemuk cm aku ni..
ala ... kalau pandai ambik hati
melekat wok laki-laki kita tu..
tp ikut laki jgk..
kalau dh dasar laki jantan gatai..
pempuan cantik baik cam na pun
die tetap pandang yg len..
ade g tu laki siap ade spare part g..




                                                          sebelum kawen..kuwus x???




lepas kawen....mcm kene tambah-tambah je lemak-lemak dlam badan :D


laki aku???
hee setkat ni bersih..
tp x tau lah esok lusa tulat ...
p sebagai hamba Allah..
kitakan ada Tuhan..
tu la gunanya ada iman didada...

doa senjata ummah
...marilah kita berdoa utk memperoleh segala yg terbaik..
andai takdir tertulis dtg nya ujian anggaplah itu dugaan,,

wallahualam ....

1 comment:

  1. hehehe.....comel ape yg picture selepas tuh,,,..

    ReplyDelete