Tuesday 13 December 2011

piala Timbalan Perdana Menteri

hari sabtu hari tu last minit aku plan nak balik kg..
ikutkan tak balik,tapi rase mcm dh berkurun tak balik kg..
hehehe

Actually kat kg aku ari Ahad tu ada pertandingan Memancing Udang Galah& Ikan utk Piala Y.A.B Timbalan Perdana Menteri.
Agak besar jgk pertandingan memancing tu..maka ambik keputusan balik la..Bg semangat pd Pihak Penganjur ..
he he he

Lokasi Pertandingan adalah di Jeti Pengkalan Kota, Kg.Durian Chondong.

dah Lokasinya di kg aku..so kena lah turun Padang

Menarik hadiah nya

Tempat Pertama (Bg Udang Galah) - RM 10,000.00 + Piala TPM
 Peh...Memang Lumayan...

Aku Tgk semangat sungguh para pemancing ni..
Sape nak bg RM10,000.00 tu kan..
so mereka merebut peluang yg ada..



Seronok bila berada di saat-saat sebegini..
hilang segala serabut kepala aku..
dah tertinggal gak nye kat sungai tu..
hehehe




sewaktu simbolik perasmian,dirasmikan oleh ADUN Bukit Serampang, YB Tahir Bin Hj.Taat.





Dan ni yang paling tak menyeronokkan,dalam kegairahan nak menang ada pulak yg mula memasang strategi kotor, ada yang menyimpan udang didalam sangkar. Tapi malang,dapat di tumpaskan.Bukan ni saja yg tertangkap,ada yg menipu mendapat udang yg banyak,tapi udang tersebut didapati telah busuk.Maka penyertaan tersebut ditolak..Kan dah tolak rezki namanya tu..Tu la adat...


Uppss tak pasal-pasal aku ade pulak kat kaunter ni...hi hi hi
Mcm biasalah,if kalau makcik aku yg handle sape lagi kalau bkn Cik Nah tu..Kompom aku akan diheret sekali...jd bidan terjun hehehe....siap leh jaga kaunter lagi untuk cabutan Nama Bertuah & Teka Kacang, Bukan tu je..tak pasal-pasal duduk atas pentas untuk acara penyampaian hadiah cabutan bertuah..dah lah comot..p tu dah jd perkara biasa..my be muke aku ni kulit nye tabal kot ekekeke...
 soryy la..tak de pulak gambar time aku kat pentas tu & gambar pemenang coz aku x de Camera...since camera mr hubby tu rosak, patah dah tagn ni..almaklumlah hp x canggih huhuhu

ok nex..bukan je teka kacang & nama bertuah tapi ada jgk teka berat kambing...kalau menang dpt kambing..beeekkkk hehehe...

sgt meriah keadaannya..

Pemenang tak silapnya Daripada Bukit Gambir,Muda-mudi lagi.. leh wat hantaran tu :D

ok la..setakat ini sja entry kali ni..
nak fokus pada kerja yg menanti ni pulak..

daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment