Wednesday 7 December 2011

cinta berputik sayang bertaut

huh!
tajuk..
tak hengngat nye jiwangs...
huhuhu

biase la aku kan..
kalau 'member rapat' kompem dh kenal..

actually x de ape sgt pun..
p if de sesape yg pernah terbace LOVE story aku & kaji tu..
hihihi
aku rase mcm nak continue soksek-soksek..

agak poyo kan..

ala..
bkn aku nak tyg sgt kisah LOVE story aku tu..
tapi!
leh tak aku cakap aku nye suka la..
Kau hade???
hehehehe...
org len pun ade...kan kan kan..
aku tak lah poyo sgt,,
tapi x salah if kalau di terjemahkan LOVE stroy tu
dalam bentuk tulisan begini..
bukan nak menunjuk..
meh sini aku bg tau..
sebab!
t kalau memori dh lapuk,dah tue gayut
kompom lupe..lagi-lagi kalau dh nyanyok..
huhuhu
kempunan anak cucu aku nak tau kisah LOVE story atok nenek die
muhahaha!

betul x???
setuju angkat kening..

p next time la eh aku mencoret kat cini..
aku karang lu

lalalalla


'ingat x malam aku p berjimba dgn die kat danga bay' time ni la ehem-ehem..tapi aku time ni msh lg dlm kategori slumbe...eheheheheh.......agak poyos lah kedua-duanya...kaji belanja .. aku belasah jerk :D

No comments:

Post a Comment