Wednesday 25 April 2012

101 Rahsia Penguat Nurani




Seronok membaca coretan DR.HM Tuah Iskandar al-Haj ni.. tulisan yang simple tapi penuh dengan input-input yang positif..aku masih merangkak untuk mengkhatamkan bacaan...suntuk masa...tersentuh bacaan mata terpejam hehehe...buruk sungguh..tapi setakat membaca beberapa episod membuat aku makin terasa..sangat menarik!isi yang dikupas begitu dekat dengan isu-isi semasa... tak percaya?cuba try baca..aku dalam proses lagi..hokies..nanti if aku dah baca sampai abis aku akan kongsikan disini..Cuma! aku sempat membaca beberapa topik... agak menarik topik ni...nampak macam pelik..tapi tiada yang mustahil..tentang apa?hmm..tentang kecurangan isteri... isteri yang baik solehah terpelajar dan mulia hatinya..tapi sayang hanya dengan satu ujian akhirnya die hampir tewas dengan tuntutan nafsu...nex time bila aku dah baca keseluruhannya..aku akan kongsikan k........dan juga ada yang gagal melupakan kekasih lama..walaupun dah beranak pinak..ooiiii...jgn diikuti..moga dijauhkan ..nauzubillah.....

1 comment:

  1. mcm2x kisah dlm buku ni kan..mmg bagus bc buku camni

    ReplyDelete