Friday 6 January 2012

BerDua Lebih Baik !

salam Jumaat semua . . .

Moga Hari ni kita semua dalam keberkatanNya....amin

semalam kan MJ hahaha...so aku plan nak balik awal ke rumah...office hour 9-6ptg..
so dah berangan sharp nak balik jam 6ptg..tapi tak kesampaian jgk...akhirnya jam 7.30malam baru sampai umah...

dalam otak ni mesti kene ligat berfikir nak bg mr hubby mamam ape ye mlm ni....dah set rase penat & mls nak msk..mamam meggi jerk la hahahaha

tapi sampai-sampai jerk kat umah...dah bau harum makanan..bau keropok..upe-upenye mr hubby aku baru lepas goreng keropok....& plgf surprise dah nampak bahan-bahan nak memasak,... mr hubby kite tgh prepare nak masak ns goreng....so die soh aku rileks jerk hehehehe....


so lepas solat maghrib mr hubby aku tu sambung g memasak...kung kang kung,,,, kat dapur sesorang..

aku dgn bahagia nya tgh tgk tv! hahaha.... (ambik kesempatan wooooo! bkn sng mr hubby nak msk kalau aku ade..kompom die segan! biasanya die hanya pegang periuk bile aku xde  kat umah)

'hari syg jadi tuan puteri jerk tau, org akan siapkan sume' heeee 

'bestt nye..ma ceh cyg!'  (dlm hati mimpi ape la laki aku ni hahaha)


taranggggggg...dah ciap.... dah......


tit tit




nasi goreng made from mr hubby (^_^)





aku di tugaskan hanya untuk mamam sahaja! huhuhu...rosak planing wa nak diet..tp cyg nye pasal! bg habis 




ma ceh ye cyg! cyg kamu hebat-hebat! hihihi .....

tapi pernah terdengar kata-kata nakal yg aku hanya ambil sebagai angin lalu jer

 ' ala baru-baru kawen memang la mcm ni, kalau dah bertahun tau la nanti'......

biarlah apa pun kata-kata itu...

yg penting aku ambil kata-kata ini sebagai azimat
 ' syukur alhamdulillah, mudah-mudahan kamu berdua akan bahagia & kekal begini hingga ke syurga'.... 









moga Penghulu segala hari ini membawa beribu Rahmat dalam kehidupan ini...dan kasih sayang anugerah Allah s.w.t ini bersatu hingga ke syurga...
'moga di berikan kami taufik & hidayah dalam meniti kehidupan yg mencabar ini'
amin yarabbalalamin....



No comments:

Post a Comment