Friday 28 October 2011

kehadiranmu..


assalamualaikum w.b.t...kite nak share sesuatu ni..actually..pale otak ni dh menari-nari nak menconteng kat cini..idea mencurah-curah hehehe..ini sume angkara menonton drama antara dua..zul arifin & misha omar,,,ade pulak lg ni....tajuknye kehadiranmu...actualy kite de kenangan ngn lagu ni...hakhakahak..dok berangan sepanjang malam :P (hubby x tau pun)..lalalalalala...

citer nye rase nye lebih kurang dalam awal tahun 2009...peristiwa berlaku selepas raya cina 2009...

jeng jeng jeng,,,

rase mcm nak berjiwangs pulaks..hahaha gediks tol..

ini kisah antara mie & sya..sape lg kalo x aku n hubby..

lets me introduce dulu...

actlly aku n (kaji la name glomr die ha ha ha!)hubby ni kawan sekg,1 sek tabika kemas & sek rendah..
dulu-dulu aku ni ganaz jgk...kaji pun leh tahan gakz...
time kat sek gaduh-gaduh gkzz..pas tu bila dah sek men..aku g sek kat tempat len..
so tiap kali balik kg if terjumpe..c  kaji ni dah jd pemalu...dok senyum-senyum kambing..
aku ni kdg-kdg malu gak,kdg-kdg selambe jerk ekekeke...
so aku ni merantau lah jejauh..pai fly ke sabah....
bl berjumpe tentunye msg-masg senyum simpul jerk.tande tak nak jd org 'sombong' hehehe...

so terusla...kungkankungkung kang kung...sampaila 1 time tu aku dpt keje kat JB..actully ni kes yg plg seus la pai terkawen hkshkshks...

so bla bla bla...terjumpe dgn kaji yg malu & aku yg slumbe...nanti len entry la eh aku story mory..detik-detik pertemuan mie & syah..dari menyampah jd sayang :P..

ok next..aku nak msk topik lagu kehadiranmu ni...(huhuhuhu panjang nye entry..behari-hari menyiapkan)

aku ni mmg dah beberape kali patah hati..p last sekali aku apatah hati dgn hati yg tdk kesampaian tu..skt nye leh tahan gak r..menanah hati beta..p aku leh survive lg.."pengalaman mendewasakn" huhuhu..so x lah frust mane...
so aku nekad pas ni...aku nak seius la ngn sape jerk yg le bukak hati aku yg keras cam batu belah batu bertangkup...

so bl ter ter sentuh hati dgn kehadiran kaji ni aku pun x pasti..p yg aku ingat aku OK jerk kalo die nak ajak kua .. pai kdg2 aku slumber jerk..jom teman aku makan..hakhakhak..kau Aku jerk hokey....

bl aku demam die teman makan,,pastu caring-caring la pulok..yg x blh tahan aku leh set OK jerk bile die nak temankan aku p wedding my fwenz...& aku lak teman die p wedding member die..even time tu...aku Malu gileerrr.....hahahaha..p lantak la..nak hiburkan hati lalalalala...

aku ni if nampak pokok pun,kalo pokok tu leh membahagiakan aku,aku layan jerk..
hari-hari leh tgk pokok..pendek kate ngn pokok pun leh ANGAU la...citttt

so aku nampak kaji ni dr x membahagiakan pai la aku se aPPy giles ngn die...die sk wat lwk Bodoh..pas tu aku leh Buli die..tu yg best...so aku dah sonok ni...cikit2 cam angau la...so pagi-pagi aku suke r dgr lg KehadiranMu ni....layan senyum simpul sorg-sorg...gediksss anak dare  ni tau huhuhu

tapi..hakikatnye byk yg menggelikan hati antara aku & die...mcm-mcm..aku se if kak azi Or kak izan de terbaca entry ni..kompom die teringt tragedi yg wat aku pecah pewot....huhuhu..mls la nak story sal tu..keep silet hahaha....(^_^)


percaya x tiap kali ktorg kuar sesame..msg2 sempoi jerk..
sampai la adik aku & de beberape org perasan perubahan ktorg yg akak berdebar-berdebar bila berdepan..hakshaks ye ke????

die ni x romantik..tapi funny & sgt penyanyang...sampai dh kawen pun payah ktorg nak romantik sebab tgk muke die jerk aku nak gelak...kah kah kah (jgn mare ya cyg) yg plg best..kaji ni soft sgt..tp  bkn la yaaaw hahah....p die mmg leh wat aku cai cam air batu even mule-mule rapat tu mcm nak hempuk ngn btg penyapu :))

tp yg plg funny la saat die nak melamar aku..

mcm biase weekend ktorg p lepak-lepak same..
mlm tu die belanje aku ngn kak azi p makan kat Anggun Larkin perdana..
mlm tu de drama Nur kasih...so aku lyn drma tu..sambil kak azi melayan die..
so mlm tu ..kak azi p dating..aku ngn die p mane erk??lupe la..senye cam p jalan-jalan kat danga bay
aku siap nek zoo kat danga bay tu tau..muke slumbe..org belanje aku belasah jerk...
so seingt balik umah kol 3pg kot.huhuhu..(xwat pe2 yg terlarag pun hokkeyzzz )

so..balik umah aku pun zzzzz...
esok pg..lom bash muke..lom gosok gigi..lebih dahsat lom bgn tido pun...
(kalo x silap la..ke malam yg len erk..lupe ekekek)
hantam jark la eh..story nye lebih kurg same r...

'krig krig krig'
mak aku call lah..ingt kan nak ape...upenye nak bg tau..
Mak kaji nak melamar aku if aku belum ada yg punya...haa??????
aku dok mengadap muke die sehari suntuk die x ckp pe2 pun...

hadoiiii...berdebar mcm nak gugur jantung huhuhuhu....

so....aku dah set..selagi die x ckp ngn aku sendiri aku x nak bg ape-ape jwpn...

huhuhuhu...

pas tu kan..ptg tu ktorg kuar lg g Tanjung Piai..
kau tau die x ckp pe2 pun...
aku pikir lantak kau lah...xnak ckp..udah
esok last aku bg mase...pas tu aku akan tolak...huhuhu

die leh wat muke selumber..aku apatah lg..xnak kalah bro heheheh
pastu..mlm tu..hade ke die melamar aku kat depan umah sewa die..
tak kelas lgsg...pas tu..sgt funny nye...bl die wat ayat2 sedih..malu nak bg tau aku..
lidah kelu,hati berdebar...hakhakhak..tkt aku tolakkkk wakakakak...
pastu di blh tye NAK TAk??? aku slumber jwp NAK! hakhakahak............

bermula la episod..bibit-bibit perasaan cintan cintun mula kembang kuncup ekekeke..
sambung len entry ye :P








No comments:

Post a Comment